Kabelarmbanden van Teststers

Misschien hebben jullie er al eerder iets over gelezen, maar tegenwoordig heb ik een geweldig team van teststers achter mij!

Voordat een nieuw patroon gepubliceerd word gaat er een mailtje uit naar deze dames met daarin de vraag wie er zo lief wil zijn om het te testen. En wonder boven wonder zijn er altijd wel een paar die daar zin in hebben en tijd voor willen maken!

Nou hebben jullie misschien het nieuwe haakpatroon van de kabelarmbanden langs zien komen. Laat ik het zo zeggen, het heeft een aantal testers wel wat hoofdpijn bezorgd, ik geloof dat het uiteindelijke patroon misschien de 6e versie is geworden! Het bleek toch iets moeilijker dan ik had verwacht, vandaar ook dat uiteindelijk de filmpjes erbij zijn gekomen.

Hier een aantal foto´s van armbanden van testers:
Door Eveline
Door Eveline


Door Corine
Door Colette
Door Marianne